sobota, 13 stycznia 2018

Ulubiona owsianka kokosowa z truskawkami

Owsianka kokosowa z truskawkami 🍓🔥❤️

Moja ulubiona 🙈❤️

Składniki:
  • płatki owsiane 3 łyżki (30g)
  • siemię lniane 2 łyżki (20g)
  • jogurt naturalny (240g)
  • wiórki kokosowe 3 łyżeczki (16g)
  • truskawki mrożone (120g)
  • miód pół łyżeczki (4g)

Przygotowanie:
  1. Płatki owsiane i siemię lniane zalałam wrzątkiem i odczekałam parę minut, żeby wsiąknęły wodę (można zalać i zostawić na noc). 
  2. W międzyczasie do małego rondelka wrzuciłam mrożone truskawki, włączyłam aby się podgrzały. Kiedy już się rozmroziły i zagotowały, gotowałam je pare minut i dodałam miód.
  3. Nasiąknięte płatki przełożyłam do miseczki, w której potem jadłam, i wymieszałam z jogurtem i wiórkami kokosowymi (do zdjęć i estetyki polecam na początku nie mieszać, tylko ładnie ułożyć na wyłożonym jogurcie).
  4. Na koniec wszystko polałam truskawkami razem z sosem, który się wytworzył. 
Smacznego!!!



Jest to genialny i przepyszny pomysł na śniadanie, ponieważ dostarczamy z rana naszemu organizmowi wszelkich mu potrzebnych składników odżywczych. Jest to zbilansowany, syty posiłek, idealny na dobre rozpoczęcie dnia. Mam nadzieje, że wam zasmakuje. 😘❤️👌🏽💪🏽 

Wiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz